tisdag 24 januari 2012

TISDAG MORGON

Och jag ligger fortfarande hemma med förkylning och utan ork. Men man kunde ju haft det sämre.Hade dock hoppats på jobb idag men min plan höll väl inte riktigt,men nu är iaf febern borta,så jag hoppas att det nu går åt rätt håll..

Går allt enligt planerna (och man är "frisk") så ska jag på föreläsning för Fredrik Steen i morgon.
Något jag verkligen ser framemot!
Någon sa till mig  "är det värt att gå på den,tror du?"
Och självklart kan jag inte svara på det,men jag anser att all information och lärdom man kan få bara är positivt.
Jag tycker helt klart man ska ta tillfällerna i akt och gå på allt man kan och har möjlighet till.

Att äga hund,kräver ansvar och lärdom och det är inget man kan få för mycket utav av!


                                                   En ganska lagom trött Ambra på Mydog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar