fredag 13 januari 2012

VARFÖR BLOGGA?

Idag är det mer vanligt än ovanligt att blogga jämfört med för ett par årsedan och varför jag själv började blogga har jag ingen jätte bra förklaring till mer än att jag kände att det trots allt finns en hel del att skriva om och framförallt inom sitt intresse (i mitt fall då hundar så klart:) Men inte hade jag trott att jag skulle hålla på såpass som jag ändå gör idag och faktiskt hålla det uppe..Men det är riktigt kul och man fastnar lätt i det.Positivt!
När jag började "blogga" i (i maj 2011) hade jag väl inte en tanke om att någon faktiskt skulle vilja läsa om vad jag har att skriva.("hur kul kan det va liksom") Utan mer för egen del...Men,tydligen finns det faktiskt de som följer vår blogg dagligen vilket är jätte roligt att se.
Drygt 4000 unika besökare sen start,känns jätte roligt!
Jag har fått många bra och nyttiga tips&råd,nya bekantskaper,många inspirerande hundmänniskor mm.
Vilket gör att man faktiskt känner mycket positivitet till bloggeriet
Sen finns det alltid negativa delar i allting man gör och där är väl jag som många andra också drabbad.Men överlag så ser jag en blogg som positivt och så länge jag känner att detta ger mig något och jag trivs med det jag gör så kommer jag fortsätta.
Ibland kan man bli extra peppad och glad och det blev jag häromdagen då jag fick höra av en bekant som (vad jag tror) följer bloggen..
"som har fått lite hjälp på traven efter att ha sett våra tränings klipp och blivit inspirerad och lyckligtvis också fått ett positivt resultat"
Vad chockad jag blev när jag fick höra,men vad roligt..
Jag ser det väl lite så att det finns så många männsikor där ute som inspirerat mig och hjälpt mig på vägen och som man lärt sig av och kan man då dela med sig av det, är ju det bara ett plus.


Nu ska vi ta helg och den startar som alltid med en goo kall och med de bästa!

1 kommentar:

  1. Ja det är jobbigt när man inte vet vad som är det egentliga felet...=( man tänker o funderar så man blir knasig (knasigare)!!!
    Tack snälla för att ni håller tummarna för Älsa..ska till vet för nya prov på måndag....
    ha en trevlig helg:-)

    SvaraRadera