torsdag 16 februari 2012

DAGENS TRÄNING!

Idag fokuserade vi på platsliggande i köket "hakan i backen" med störning.
I nerläggandet kräver jag inte att hon ska ha hakan i backen,däremot när jag vänt mig om och placerat mig så ska det va en självklarhet för henne (det är det som gäller) och där ser jag inget bekymmer.
Att behålla fokus på mig och att hålla kvar hakan i backen,det är vårat mål,och efter att ha sett henne idag med störning och dyl,är jag riktigt imponerad av hur hon faktiskt håller koncentrationen.

Det svåraste var helt klart när jag bad Julia kasta en godis bit framför henne.
Så nu känns det som att ljud & bröte inte är hennes stora bekymmer utan (iaf här hemma) så är det godiset som är en stor utmaning.
Därför kommer vikten härdan efter att läggas på godis kast vid plastliggning/ fot position.



Filmen i sig har ingen kvalite,men för den som är intresserad såg det ut såhär..

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat! Det är så bra med små tvåbenta hjälpredor också! Kram

    SvaraRadera