fredag 17 februari 2012

FÅR INTE GLÖMMA MIN BUFFEL

Ja, så klart min älskade buffel Ingo.
Idag fick han säg lite repetioner av bla, "stå"  "fot" "apport"
Mitt mål för i år är ju att vi ska ut och starta en Lk1, vilket jag verkligen ser framemot. Vi har en väldigt lång väg kvar, och är långt i från färdiga på alla moment. Men jag tänker faktikt inte i detta läge sätta ribban lika högt, självklart kommer jag inte att släppa igenom vissa saker på momenten/träningen, men kommer heller inte att vara för petig med honom.

Jag kan inte annat än att älska denna hund! Ingenting är perfekt och heller inte alltid genomtänkt, men man kan heller inte annat än att säg att han faktiskt är laddad till tusen och gör ALLT med glädje och förväntan.

Självklart la jag fram kameran.. Och såhär såg det ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar