söndag 19 februari 2012

DAGENS TRÄNING

Platsliggande med störning-dag 3.Jag tycker att hon känns väldigt säker i momentet här hemma och nu är det mer en självklarhet än osäkerhet med hakan. Nöjd där!
Utmaningen idag blev "godis kast" vilket inte är jätte enkelt, men jag är helt klart nöjd och efter ett par ggr med rest huvud så räckte det med lite "öron viftning" Det tycker jag är framsteg.

Position & åter position.
Det här med fotpositionen är verkligen ett evigt tragglande,vet inte hur länge vi jobbat med detta moment, men aldrig fått något resultat. Saken är väl den att Ambras sättanden överlag är "katastrofala"
Vad är det då jag pratar om? Jo hennes sättanden på ena skinkan.. Från Ambras sida är det väl mest en bekvämlighets grej att sätta sig så. Vilket egentligen inte är något fel,men det är inte så jag vill ha det:)

Det svåra med att träna raka och fina sättanden, är att uppe från mitt håll ser det oftast väldigt bra ut, tills jag tittar på ex, en film, där jag ser hur mycket "dåliga" sättanderna jag faktiskt belönar, och hur lätt är det då för henne att veta vad som gäller??
Jag tror att jag kommer att få backa tillbaka lite och visa tydligt med handen vart jag vill ha hennes
position och belöna ut efter det.

1 kommentar: