måndag 20 februari 2012

VECKANS TRÄNING!

Förra veckans träning är jag överlag väldigt nöjd med. På platsliggningen förvånade hon faktiskt mig vid div, störningar och jag tycker att hon kändes ganska säker. Här hemma iaf!
Så denna veckan kommer jag köra en platsliggning på klubben, där osäkerheten är som störst. Vilket då också innebär att belöningen kommer att få ökas ytterligare.

Platsliggande:
Fokusera på "hakan i backen" även vid godis kast.
Lägga till fler störningar och öka upp belöningen ännu mer.


Position: Det eviga tragglandet fortsätter även denna vecka. med belöning, enbart vid raka sättanden. Jobba på hennes osäkerhet vid "fot position" Där man ser ganska tydligt på henne att hon har svårt för att komma rätt, vilket resulterar i att jag nästan jämt får ge DK och där med en ännu mer förvirrad Ambra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar