tisdag 7 februari 2012

DETTA TROR VI PÅ!

Nu är en ny medcin beställd till Ambras öron och jag hoppas och tror verkligen att detta kommer ge resultat. (vet redan hundar som blivit kvitt öron problem med hjälp av detta)Homeopat läkemedel.
 http://www.scanfarma.se/Produkter/Homeopatiska-lakemedel/Dr.-Reckeweg/R1.html
Håll tummarna för oss att det fungerar även på Ambra!


Igår blev det premiär för Ingo med lite uppletande på promenaden i skogen. Men utan någon som helst större förväntan fick jag mig ett jätte leende efter att jag skickade ut honom,(bara att få han ut var ju ett stort framsteg:) Han var väl kanske inte helt övertygad om vad han faktiskt skulle göra men han kämpa väl och fann faktiskt föremålet. (glad matte)
När han är på väg in igen ropar jag av lycka (vilket jag inte skulle gjort) han släppte föremålet direkt men kom med full fart in.
Dagens övning blev väl inte helt som jag tänkt mig,men det spelar ingen roll,är ändå super nöjd över min svarta lufs:)

Självklart var ju kameran med i skogen och ett litet klipp från Ingos premiär:)

2 kommentarer: