onsdag 8 februari 2012

UR FAS!

Efter dagens försök till fokusering och kontakt kan jag inte annat än att säg,att det dessvärre inte bådar gott inför helgens tävling.
Om det är öronen som ställer till eller om det helt enkelt inte var hennes dag,det vet jag inte,men en sak börjar skrämma mig lite och jag vet heller inte fall det är som jag tror eller fall det faktiskt är så att det stör henne.
Men varje gång,jag kommenderar henne så skakar och viftar hon med huvudet.Detta börjar göra mig lite smått irriterad då jag är rädd för att det bara är "en grej/olat" hon börjat göra/komma på??! Vilket i sin tur resulterar i att hon varje gång tappar total fokus. Detta är inte ok,men jag vet i fanken hur man ska gå till väga?! Detta är inget nytt hon börjat med utan såhär har det vart till och från i snart 1 år. (sen blir det värre när hon har ont i öronen) vilket hon också har nu. Då förståligt!

Överlag under träningen tyckte jag det mesta gick dåligt och jag vet att hon kan såå mkt bättre,jag hoppas att det bara är en tillfällighet och att hon är med taggad och fokuserad på lördag.
Bitvis kan jag väl tycka hon höll bra kontakt,men inte imponerande! Körde lite extra höger svängar då det är där vi tappar varann och det blev iaf ett bra avslut!

Såhär såg det ut idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar