fredag 3 februari 2012

FREDAG IGEN!

Fredag redan och snart har även denna vecka passerat.Känner mig betydligt bättre idag än resten av veckan,nu väntar jag bara på att den lilla energin ska komma tillbaka också.
Igår kom Siri hit igen och här kommer hon tillbringa fyra dagar till,medans matte är på jobb resa. Man skulle väl kunna säga som så att Siri snart är en av oss (ibland iaf:) Nu har hon fått både pälsvård och tassvård och liknar numer inget troll längre:) (hon är ju förbaskat söt)

Tog en sväng i skogen och ner till mor för att prata lite, (om det var kallt) När vi kom ner till lilla mamma så fick vi ett mkt stort "välkomnande" av 7 st rådjur. (inte så konstigt när hon visserligen matar de) dock var väl inte de lika förtjusta i att vi kom. Men min super jakt tjej,Ambra fick däremot upp ögonen direkt,vilket blev ett ypperligt tillfälle att träna stadga och fokusering på matte ute i det vilda (ni kan ju bara tänka er hur rolig hon tyckte jag va) Men skam den som ger sig,hon fick så snällt sitta där och hålla fokus på  tråkiga matte (inte populärt) och blev väl emellanåt tillslängd en korv bit:p Men jag tyckte hon skötte sig riktigt bra,min lilla jakt dam!

Nu ska vi ta helg på riktigt,vilket innebär massa gotta,dricka,film,barn&hund mys. Underbart!

Trevlig helg på er/

               Medans Siri och Ingo har full shå med att kolla in hästarna så har Ambra redan funnit sitt på andra sidan
                           Och då var det dags att sätta stopp,och inte för att det var populärt,men
                                                 för en korv bit gör man väl allt??
Var ju tvungen att knäppa en bild på hästarna,tyvärr var dom lite väl långt bort,men så goa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar