torsdag 2 februari 2012

DET GÄLLER ATT TÄNKA LITE LÄNGRE

Då tror jag redan jag har fått ett ganska så logiskt svar på min undrar över tävling och Ambras ofokusering mellan momenten. (ibland blir man ju bara så trött på sig själv) Fråga:"Tränar du transporterna mellan momenten"?  Svar: Nej,det gör jag ju inte direkt..
Tänker jag efter så är det ju ganska enkelt,tänk vad inbiten man är på just momenten att man glömmer bort många andra viktiga delar i träningen. (ibland behöver man tänka lite längre än vad näsan räcker)

Så nu när pencillinen äntligen börjar ge resultat,är det dags att köra igång träningen och inte glömma belöna även transporterna!

Vad underbart det är med vänner som hjälper till när man själv inte alltid klarar av att tänka själv:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar