söndag 25 mars 2012

SYSSELSATT-INTE ETT PROBLEM

Veckorna går fort och likaså helgerna.
Även denna helg har varit mer eller mindre sysselsatt.
Fredagen var vi och firade Mia, vilket var lika gott och trevligt som vanligt.
Även lördagen bjöds på kalas och massa fika.
Idag har vi fixat och donat lite här hemma, satt lite blommor och påsk pyntat (något:)
Sen vart vi iväg för att kolla när Julia hade uppvisning i gymnastiken (i pausen på en volleybolls match)
Kan ju säg att det var den första volley match jag sett:) Såg faktiskt riktigt roligt ut!
Till slut var det iaf dags för tjejerna att visa sitt program, vilket gick super och de är ju bara såå duktiga: )

Var det gäller mina hundar här hemma måste jag ju ärligt säg att träningen denna vecka inte riktigt har gått efter min plan. (önskar jag hade sisådär 5 timmar extra per dag) Tiden har helt enkelt inte räckt till.
Men idag körde jag lite läggande och position med Ambra. Vilket fungerade riktigt bra. Hon börjar få till lägganderna mycket bättre, hon är snabbare, fokuserad och laddad och resultutatet blir ju också därefter:)
Positionen är överlag OK, "fram/back/fram/back" går mycket bättre och med en mycket rakare Ambra vid sidan. Nöjd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar