måndag 12 mars 2012

UNDERBAR DAG!

Denna lediga dag tillsammans med barnen kunde ju faktiskt inte börjat bättre.
Klev upp vid 7 snåret, satte på kaffe och gick ut och satte mig, och det var verkligen hur underbart som helst. Och jag kunde ju inte klaga längre fram på dagen, vår temperatur mätare visade 14,7 grader (i skuggan) Är våren äntligen på gång tro?

Vid tidig förmiddag fick vi besök utav Agnetha och Ozzy, vilket var super trevligt, hon hade även köpt med en jätte söt blomma som passar alldeles utmärkt nu till våren:) Den tackar vi så mycket för:)
Behöver väl inte säg så mycket mer än att hundarna verkligen hade super kul och jag har nog aldrig sett Ingo springa så långt och länge utan att ta någon paus:p
Dock är det ju bitvis fortfarande lite is på vissa delar av gräsmattan och resterande är i stort sätt fylld med vatten i dess mängder, så ni kan ju bara tänka er hur rena och fina hundarna var efter deras maraton :D
Men en sketen hund är en glad hund - eller? :)

Eftermiddagen flöt på bra den med, körde tjejerna till gymnastiken sen bar vi hem till min mor jag och William på lite fika.

Nu är det dags att lägga upp schemat för "veckans träning"

Självklart blev lite kort tagna under denna underbara dag och här kommer ett fåtal:)













1 kommentar:

  1. Jäklar vad hundarna ser ut att njuta av livet.
    Jag gillar den tredje bilden. Precis sådär är min Trolla också. Det går inte att klappa henne utan att hon slänger upp tassen. Vid tandvisningen på en lydnads tävling hälsade domaren på mig och när han sen sträckte fram handen för att kolla på Trollas tänder slängde hon upp tassen i hans hand. Det uppskattades mycket. Han skrattade gott åt henne och sa att "det där är väl 10,5 poäng."

    SvaraRadera