lördag 23 juni 2012

MOT LJUSARE TIDER

En mkt blandad kompott ur detta blogg inlägg:)

Oj oj oj, vad ur usel jag har blivit på att uppdatera denna blogg, men tyvärr räcker inte tiden helt och fullt till och med hund träning har det vart ganska så lugnt det sista, dels för tiden och att Ambra kommer (som jag sagt) få vila från träning ett tag tills hennes öra är bättre (när det nu sker)

Nu börjar det iaf gå mot ljusare tider och semestern är inte låångt borta, 1 1/5 veckas slit till sen ska jag bara njuta:)

Denna Midsommar helg har vart super bra och igår hade vi många goda vänner här och lite senare kom det några till:)

Idag har vi vart på 1 års kalas och firat väldens finaste Kelly på hennes dag!
Ikväll blir det mys med lilleman då Julia ska sova över i Sexdrega och ha det gott med sina kusiner:)

Måste ju bara dela med mig av Williams sköna svar!
Vi satt och prata om födelsedagar och frågade sedan honom när han fyllde år..
Han kommentar blev...

Jag frågar: När fyller du år?

William svarar: Mars

Jag frågar: Vilket datum

William svarar: 3 Juni  :))

Nu har min hemsida fått ett nytt utseende efter att Johanna Hisllerström på http://bastic.se hjälp mig med ny mall:) http://nuffelands.se/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar