torsdag 21 mars 2013

DET ÄR INTE ALLTID ENKELT-MEN VAD SKULLE JAG GJORT UTAN DOM?

Jag försöker sakta men säkert smida en plan för min dam här hemma vad gäller träning och aktivering.. Jag har kikat på många av våra "gamla" film snuttar vid träning och kommit fram till att något måste ha hänt på vägen men vad, hur och varför har jag inte den blekaste aning om. Det är inte alls den samma, glada, positiva och fokuserade Ambra idag som för ca 1 årsen..Vilket har gjort att Ambra har fått vila från träning större delen av det sista året. Har varken känts speciellt kul eller peppande.. Hon är ju världens gladaste och goaste hund varje dag för det, men när vi kommer till träning så orkar hon inte några längre stunder, tappar lätt fokus och känns mer eller ,mindre helt förvirrad vissa gånger,
Men plötsligt händer det!  Världens bästa Ambra gjorde min dag:)
Ingen film från dagen, men delar med mig av en äldre där Ambra bevisar sig vara så söt som bara hon kan va :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar