fredag 22 mars 2013

DET KAN BLI SPÄNNANDE

Så var den efterlängtade fredagen äntligen här.
Veckorna går otroligt fort och snart är vi redan inne i april, men våren lyser fortfarande med sin frånvaro, och man kan ju undra om man ska se det positivt eller negativt!?! Just nu känns det iaf bara negativt.

Helgen kommer gå med en rasande fart, då det både är tävling, gästbesök och barnlek i planeringen.

Som jag nämt inann, blev det ingen direkt intensiv träning denna veckan då jag faktiskt inte tror på den metoden, men en inkallning, ställande och några korta, korta sträckor frittfölj gick vi ut och körde.
Inkallningen kan helt klart bli mkt bättre, här behöver vi träna ingångar och en förväntan.
Ställandet blir bättre och bättre sen kan man ju alltid definiera vad "bättre" är, men visst kan det bli ännu bättre än vad det är idag..
Fria följet var idag katastrof, och läs då att vi gick en kort, kort sträcka- Ingo var verkligen överladdad och så fort jag nämde ordet "fot" så var han minst 0,5 m framför mig, så jag la ner det ganska fort, så nu är det bara att hålla tummarna för att han inte är riktigt lika "övertänd" som idag:)

Men han är iaf vääldigt bra på att se söt ut, det kan han inte bli bättre på iaf:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar