onsdag 18 maj 2011

Bättre lycka nästa gång!

Ja,så var det träning igen.Idag fick Julia följa med upp till klubben och jag tror hon börjar gilla det nu:)
Hon fick "spela" lite fotograf och vara stör moment på kursen sen (vilket verkligen syntes) men var nog nyttigt för alla:)

Då kom vi då till min och Ambras träning.Hade ju som plan att köra igenom henne lite i varje moment,då det vart lite liggandes ett tag.Dock var det inte alls vår dag idag,hon funka inte de minsta och var HELT Ofokuserad på vad som skulle ske,så Nej idag var inget bra pass,men men det är ju så det blir ibland,åh jag vet ju att hon kan bättre.Synd bara nu när kameran väl kom med (men vad som hände med själva filmandet vet jag inte,ur dålig kvalite/ljus/bild,så det var ju också helt uselt,Men sen är inte Julia någon "van filmare" heller,men det gör ju inget :) Så ni får ha överseende med det:D

Vi hade ju ett litet extra stör moment också,nämligen lilla Bella som idag började sin valp kurs:) Och Ambra släppte inte riktigt henne..Min tjej verkligen ÄLSKAR allt som har med hundar,lek,godis mm och göra:D

Men såhär ser jag på dagens träning:Som ni själva ser sen!!

Linförigheten: Dålig fokus,sneda sättande,hoppar &studsar, Ja ni förstår som ni ser!
Läggandet: Mkt osäker,får kommendera 2 ggr,annars helt OK.
Ställandet:Något seg,tar steg,snett sättande
Inkallning:Bra fart,något kass ingång
Hopp:Ok hopp,Usel ingång..

Ja det är så det kan gå ibland,men vi kör på och snart börjar uppladdning på allvar inför tävlingen 27/5.
Vi kommer igen hoppas jag iaf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar