fredag 22 juli 2011

En bra dag!

Väder gudarna var inte så hemska som jag trodde,det har inte regnat en droppe på hela dagen utan vi har fått värme och (liiite sol) och uppehåll.Så jag ska inte klaga :)
Efter lunchen tog vi oss ner mot staden och inhandla lite "sjukhus grejer" vi har nu förstått att det behövs lite mer än bara plåster och sår rengöring på vår semster:p
Sen åkte vi på loppis och där hittade vi också en hel del (skoj) Och avslutade trippen hos min farmor & farfar här i stugan på lite fika:-)

Nu är grillen tänd,köttet i marinad,ölen i kylen & tvätten i maskin:)
Barnen har vart och kikat på teater här oc tjötar för briljt på att få gå och bada. (kan säg,att jag inte riktigt är lika sugen på det)
Hundarna ligger där dom ska och jag är faktiskt ritkigt imponerad av hur bra dom faktiskt anpassar sig,vi har aldrig haft med Ingo på några längre husvagns trippar,men det går bara kanon.
på måndag dock ska de åka på pensionat och va borta 6 dagar och jag tror att både dom och vi behöver det just nu. Barnen behöver ju ganska mycket tid de med och vi har lovat/sagt vi ska åka på lite evenemang och då blir det dumt för dogsen. Men det blir nog bra!!

Har nu anmält Ambra till Lk1 tävling i aug. Och jag hoppas vi ska ta oss upp denna gång!!!
Även anmäla oss till Rally tävling,men då SBK strular vet jag ite riktigt hur det kommer gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar