måndag 29 augusti 2011

KUNDE JU BÖRJAT BÄTTRE!

Precis lämnat av Julia i skolan och ska nu ta mig en kopp kaffe och smörgås och sen gå och bädda ner mig i soffan en stund..
Här har man blivit tok förkyld och känner sig allmänt skit. Att va förkyld är väl inget konstigt,men det är nog första gången i mitt liv jag blir hemma från jobb pga det.Usch och fy,hoppas på att eländet försvinner fort!
(känns väl iof inte som att det är speciellt konstigt att folk blir sjuka i dessa jädra väder byten hela tiden,ena dagen 25 g och nästra dag 11 g.)
Hösten är väl här nu och då likaså alla "sjukdomar".
Imorron har Ingo fått en veterinär tid på em,eftersom han fällt/fäller så extremt mycket och har gjort i 3 månader (pust)  och därav även tappat en del hull (i mitt tycke) så vi får se vad de säger och tror om honom,ev är det kanske någon typ av ohyra han åkt på eller så är det väl rent av så att han bara fällt av allt och att det tagit mkt på honom..Ja,som sagt vi får se,han är ju pigg och fräsch annars iaf .

Väntar på PM till Sofiero,(vet att de är 9 st Landseer som ska visas). Vilket är kul!
Några fler utställningar framöver har jag inte i planeringen,men dyker det upp någon i närheten så kanske vi kör på annars kommer jag att låta det ligga ett tag. Så mkt annat som ligger i planering framöver och tiden ska ju också då räcka till:)

(problem med sidan här också,försöker lägga upp ny "bild" på start sidan,men vilket inte går något vidare med. Trött blir jag! Står att "kvoten" för upplägg är förstor..!?! Men inte ens den minsta och oredigerade bilden går ju att lägga upp... Vad är felet,nån som vet?? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar