lördag 13 augusti 2011

MH TEST MED INGO

Nu är även Ingo Mh testad.
Det började ju då med:

Konatkt/Hälsning= Inga problem.
Kontakt/samarbete= Inga problem
Kontakt/hantering= Inga problem
Lek 1/Leklust=seg i start men kommer igen:)
Lek 1/Gripande=Griper inte (inte förvånad)
Lek 1/Dragkamp=Griper inte (inte förvånad)
Lilla jakten/Gripande=Fullföljer 2a gången men griper ej
Aktivitet=Lugn och sitter still (hela tiden)
Avt lek=Följer figge och har intresse men ingen leklust/samarbete,visar inget hot/agg. (matte dink som han är kommer han till mig ist)
Dumpern= den tyckte han var tuff (men kommer fram tillslut)
Skramlet=Reagerar m rädsla men släpper det ganska fort
Spöken=Dom tyckte han också var väldigt fåniga och konstiga typer som smyger sig fram.
Skott= Inga problem. En 1a

Jag är stolt över min kille och jag tyckte faktiskt att det hela gick mkt bra. Så jag är helt klart nöjd!
Men han gjorde många "Ingo ideer" som bara han kan.. Typ pinka överallt där han inte brydde sig det minsta om vare sig lek eller trasa,och jag höll på att skratta ihjäl mig inombords då han på "Avstånds leken" till slut bara går och sätter sig och skiter (ska då poängetra stort att jag rastade honom en bra stund innan hans test)
Men faktiskt så förvånar inte det mig egentligen ett dugg,det är bara Ingo som kan få för sig sådana grejer,han ville helt klart inte va med och bara visar sig ganska så självständig att han inte var det minsta intresserad utav vad "lek gubben" ville:p


Hade en snäll person som filmade det hela åt mig,men då jag glömde tala om att hon ej ska zooma,så blev heller inte filmingen super. Mkt suddigt.Därav varför inte alla bitar är med.

Nu har hela familjen myst med bakad potatis/Revbensspjäll och god dricka.Det var mycket gott:)


                                                                   UNDERBAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar