torsdag 11 augusti 2011

SÅ GÅR DET

När man inte tittar lite noggrannare och har så förbaskat bråttom..
Anmälde nu Ambra till Sofiero utställningen och som ni vet är ju det här med domare ett slag för sig många gånger och för tillfället känns det bara B att visa henne..Men men så är det och det är väl bara att hoppas på att det kommer gå bättre denna gång..
Men,egentligen har det ingen större betydelse, vi åker ner för att hälsa på underbara vänner den helgen och att det är utställning då är ju bara ett plus,så låt den gå hur fanken som helst :) Kul ska vi ha oavsett!
 Och jag ska för första gången i mitt liv (kanske sista också:) visa en Holländsk Herdehund. Emmas bästa vän:) Och det känns väl lite mer än att visa sina egna:p Men det ska nog gå bra det också.

Idag har jag och barnen hjälps åt att röja och slängt mycket skräp. (har en container ståendes på gårn,så ganska smidigt faktiskt)  Och städat ur källar utrymmerna och dammsugit tills påsen blev full,ganska mkt skit vill jag lova..
Sen var det dags att bege sig upp till klubben för lite möte,och jocke och William åkte och hämtade hem en lastmaskin och skulle röja av med här hemma för att göra plats åt nya pannan mm som kommer nästa helg.

Hund träning har legat på hyllan idag men nu har jag fått mer inspirerande tips för fortsatt träning av rutan så nu kör vi igång igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar