torsdag 8 september 2011

TIDEN GÅR

Oj,här har jag vart dålig på lite uppdateringar (tiden räcker inte alltid riktigt till) Men här flyter det på som vanligt med jobb/skola/läxor/dagis/kurs/träning och hund träning. Med andra ord (dagarna går på rätt bra:)

I måndags åkte jag och Ambra upp till klubben för träning,och lite info möte ang rally kursen (som började idag)  Meningen är att jag ska gå med som "hjälp instruktör" Vilket ska bli riktigt skoj,då rallylydnaden är en av de tränings grenar som jag känner mycket för,både för bla-kontakt/samarbete/moment/utmaning och framförallt att ha roligt med hunden. Det är en sport jag kommer fortsätta satsa mer på och det är så,har man väl kommit in i "rally värden" så är man fast,för det är så förbannat kul och givande. Så till er som inte testat på det ännu gör det,ni kommer inte ångra i,och skulle ni göra det,vill jag hemskt gärna höra motiveringen till varför:)
Nu har jag blivit tillfrågad att gå utbildningen/kursen, "skrivarutbildning för rallylydnad" Vilket jag själv fallet tackade ja till. Så den 19/9 bär det va till Ale för lite utbildning. Ska bli mycket spännande!

Imorron åker jag,jocke,julia och Ambra ner till skåne (Hörby) till goa vänner på en lite "road tripp" över helgen och då även i samband med Sofiero utställningen,och det ser vi så klart framemot!
Ingo och William blir hemma tillsammans med mormor och sköter huset:)

Nä nu är det dags att förbereda sig för jobb/skola/dagis imon,och att inte för glömma,då även HELGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar