tisdag 1 november 2011

KALAS FÖR HELA SLANTEN

Oj,vad jag har vart dålig med uppdateringar här. Det har verkligen vart helt fullspäckade dagar och mycket lite tid.
Igår firade vi Julia som fyllde 8 år (tiden går så otroligt fort)
Jag har tagit ledigt tre dagar denna veckan och mkt klokt var nog det,annars vet jag inte hur jag hade fått ihop dagarna:)
Började med att jag faktiskt ställde klockan igår morses på 05,40 för att vi skulle hinna fira/sjunga för Julia innan jocke åkte till jobbet. Min tanke var väl kanske fin men inte allt så lyckad. Ca 05,20 vaknar jag av att alla barnen är uppe (Julia,Aaron,Jonathan & William) Fullt liv i hela huset:)
"Vilken lyckad start på dagen var min första tanke" Men upp gick jag ju och förberedde för de som skulle fixas ordning och sen bad jag barnen sätta sig vid tv:n en stund.
Efter en stund kommer Jocke ner och vår plan gick till slut fram :)

Mycket presenter och trevligt sällskap blev det senare på kvällen och jag tror Julia var mycket nöjd över sin dag.
Även idag har det vart lite firande och likså i morgon då det blir kalas nr 3 :)
Brist på aktivet/socialicering? Absolut Inte! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar