onsdag 11 januari 2012

DAGENS SKOGS AKTIVITET-UPPLETANDE

Efter jobb och skola tog jag och barnen och packa väskan och begav oss ut i skogen med hundarna.Min tanke var att köra lite uppletande (vilket vi också gjorde) men jag hade väl inga direkt stora förväntningar på Ambra,då vi haft stora bekymmer med föremåls intresse på den damen och aldrig hittat någon direkt rolig leksak som hon visat intresse för. Tills nu,sen om det har med hennes skendräktighet att göra eller om det faktiskt är så att vi nu funnit hennes "grej" det vet jag inte.Men,vilken taggad hund jag hade idag.
Redan efter första utskicket,drog hon iväg som den och förstod direkt vad hon skulle göra (blev faktiskt ganska förvånad) och in kom hon också med den:)  vi fortsatte köra några enkla utskick och sen bad jag Julia gå längre bort och gömma den lite mer,och där kändes det nästan som att hon fick ett mer drag och verkligen fick jobba för det och ingången blev super den med.Så idag är jag jätte nöjd och känns såå skönt att äntligen funnit något som hon tycker är kul och har intresse för när det gäller föremål.

                          Självklart fick kameran följa med idag också,och såhär såg det ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar