söndag 16 september 2012

WILLIAMS PREMIÄR PÅ STUDIO DANZA!

Idag vart det dags för William att prova på sin första dans lektion på Studio Danza i stan. En mycket förväntans full och glad kille klev in i rummet, (lektionen var ca 45 min) ingen publik fick va med men man kunde se in igenom några "glipor i fönstrerna" och William såg väldigt fokuserad ut och försökte hänga på bra, och de spelade "hans" favorit låtar, vilket inte kunde bli bättre:) Och jag trodde självklart att vi verkligen hamnat rätt. Men ack så jag bedrog mig.. Efter ca 30 min kommer han ut och säger att han inte "orkar" att han blev trött i hela kroppen och en något sur min eftersom han inte får dansa så som han själv vill.. Jag försöker självklart puscha på honom men han hade redan bestämt sig, han ville inte fortsätta!
Så det var bara för mig att gå fram och be att få göra en "avanmälan" och tacka för oss..
Ja, så blir det ibland. Positivt är ju att man iaf har ett "prov tillfälle" innan anmälan blir bindande.
Men jag kan lova att William har sitt intresse för dans & musik kvar, men att börja på någon kurs är han inte helt mogen för idag, men det kan ju helt klart ändras.

Han får fortsätta med att dansa & sjunga framför datorn här hemma så länge:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar